Dagens ridpass

Red på volten idag, hon var jääääätte fin, pigg och glad! Hela tiden!
Fast islutet blev hon trött och skänkeldöv, men hon lyssnade så bra trav-halt och wihooo :D Är verkligen sugen på att starta dressyr med henne! Fast det finns inga dressyrtävlingar försen nästa år :( men kanske finns någon klubbtävling eller så?
JUSTE, när jag skulle fota ute idag så klick sa det i kameran och batteriet var slut.. men nu är det färdigladdat men det är mörkt ute nu så.. det kommer någon annan dag! :)
jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej jag älskar dej


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0