Bok!

För ett tag sen så beställde jag hem en fotobok från Fuji Foto!
Om man har bra kvalité på bilderna så blir dom väldigt bra, fanns väldigt många olika mallar att välja på osv. Blev skit snyggt, eller jag hade kassa bilder och kunde gjort det finare osv, menmen :)
Såntdär finns hos Fuji's hemsida och kostar typ 2-400 kr beroende på vilken typ av fotobok man vill göra :)


Tjocka blad! Typ som hårt papper.


Suddig bild men tog den i ett mörkt rum, men ungefär såhär det det ut, fast man kan ändra med hjärta runt korten osv! Man kan även skriva med en text lite, det gjorde jag! :)


Kom på att jag inte kan göra en bildbomb idag! :( Kommer inte in på andra datan där jag hade bilderna! Men ska försöka, så vi får se.
Foto: Angelika Svensk, 2010 tagen på volten. Ni ser hur nära vattnet är :D Underbart! Såhär borde alla bo/stå med sina hästar..


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0