Beck + Tävling utrustning

Ikväll är det ju Beck, få se om jag orkar vara uppe tills dess, var ju uppe jätte tidigt idag ;)
Middagen var föresten nice, god mat och sen blev det tårta efter det. Nu är jag proppmätt!

Fick föresten en sak idag på Posten! Visar de imorgon!
Tänkte även visa min tävlingsutrustning!


GPA Europe, 5600 kr.


John Whitaker, 2999 kr.


Hittade ingen bild på dessa men det är en sån rosa randig i mitten, en sån modell från Pikeur, har två st, en blå och en grön, ca 1000 kr?


Typ en sånhär fast svart, Pikeur, 2000 kr.


Sen har jag flera ridbyxor, vita. Brukar variera lite.


Racesafe väst, 3000 kr.


Tretorn stövlar, 4000 kr (köpte jag dem för men nu kostar dom väl 3000kr)

Sen strumpor är bara patetiskt att skriva, haha.. Jag har alltid olika, men det är alltid långa strumpor ;)
Hästutrustning varierar med schabrak osv, men kan lägga upp den någon annan dag :)

Postat av: Anonym

pikeur skjortorna kostar ca 1500-1600 kr st =)

2010-11-14 @ 19:04:49
URL: http://www.hasttessan.blog.se

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0