Ångest

Har en sån ångest över att jag inte uppdatera så bra.. haha!
Men imorgon ska jag upp tiiiidigt, ska till ridhuset och hoppa Noa♥ lite :) Emma ska även dit med Cleo och Fridolf!
Bjuder på lite bilder sen Spanien, längtar tills jag åker dit igen! I sommar♥
Berget vid värmekällorna, var där och badade, helt sjukt.
Palm vid vägen utanför vårat hus.
Vårat hus (lägenhet) ligger precis bredvid havet.
På vårat tak, as stek att sola där uppe ;)
Los alcazares in my ♥
På väg till köpcentrumet där vi även fann våran älskade och saknade DONKEN!! så jävla göööött. dom hade massa andra glasser än vad sverige har, typ mc flurry med kitkat, hur jävla god som helst. Sen puma butiker, saker med ENDAST märket puma, massa andra butiker, typ aa alla såhär kända. Jag älskar.


Vid värmekällorna.


Vårat hus ligger precis över ett kondis, huuur jävla goda bakelser som helst!!
Våra san fransisco, heelt perfekt, kostade 12 euro för ett sånthär glas, helt sjukt egentligen men kan säga att dessa klunkar var värt det! vi satt vid denna pub och drack dessa varje dag, sen massa annat också. dessa var lätt de bästa av all dricka.
Dessa drack vi på standen men dessa smakade bara sur grape och 95 % sprit i.. = inge nice.
aja, allt var galet, fyfan vilket minne, saknar allt så sjukt mycket. ta mig tillbaka!

Nu ska jag sova, upp halv 7 imorgon! Kul, nej! men är ledig på onsdag så det spelar lix ingen roll :) puss


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0