Älskling!

Ojoj, jag har nog glömt att skriva lite om min ögonsten?
Vem hon är och så? Haha, ska nog göra en videoblogg imorgon kanske på henne? ;) Vi får se..



Men Anoda heter hon i alla fall, men kallas Noa.
Noa är född 2002 (8år) och kommer från Holland. Vi har tävlat tillsammans upp till nationell LA. Hon är som en katt, väldigt smidig och snabb. Hon är världens underbaraste ponny som finns♥ Jag har haft henne i 2,5 år nu, våran resa till hit vi är nu har varit otroligt hård och svår. Men vi har kämpat, som ett team. Och jag är så himla glad, för jag har lyckats med henne!
Hon kom först som ett jehu, kunde ingenting och bara stod och stegra, hoppade inte högre än 60cm och kunde inte ens galoppera. Hon nockade mig när jag red henne, ingenting och jag menar ingenting funkade.. Men nu, 2,5 år senare.. hon kan ALLT, hoppar ALLT, hur högt som helst, ALLTID. Dock är hon svårriden och krävs rutinerad ryttare för att man ska kunna klara av henne, hon är också väldigt pigg.
Men det är hon som tagit mig dit jag är nu, det är hon som visat vad kärlek innebär.
Jag kan inte beskriva min kärlek till henne, jag vill aldrig lämna Noa, aldrig.
OJ nu blev det inte mycket information om henne kanske, men det får vara :) behövs inte så mycket information för att man ska veta att hon är en underbar ponny som har ett hjärta av guld.

Älskar dig varje sekund, varje minut. mest, mest utav allt på hela jorden.






Får se om det blir några bilder från hoppträningen imorgon :) Vi får hoppas det, annars blir det bilder från film och det kanske inte är det roligaste? :(

Gratisspotify.se

Postat av: Anonym

Blir de nå picts? :D

2010-11-06 @ 16:47:12
URL: http://www.
Postat av: Anonym

Nice bilder.

2010-11-06 @ 17:51:12
URL: http://nitaaa.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0