Åååh

Shit vad kallt det är! :(
Döör.
Ska knäppa kort på sakerna jag köpt.. men bilderna kommer upp när jag orkar. Är sjuk så är verkligen orklös nu.
Idag har jag i alla fall ridit, hon var faktiskt avslappnad men väldigt stissig och pigg. Hon blev överladdad i vissa tillfällen men eftersom hon är så extremt känslig i munnen så gäller det bara att vara still i handen och inte bry sig om att hon håller på så, för det är liksom hon.. Noa♥ flyger upp i luften om man drar i henne. Hon är såååå extremt känslig. Men det är bra, för jag har lärt mig att rida med en så mjuk hand som möjligt, typ som att man håller i en garntygel. Red i 45 min, var så sjukt kallt så höll på att dö. Sen travade jag bara och lite skritt, i helgen ska vi åka till ridhuset båda dagarna tror jag för att rida i ridhuset.
Imorgon får hon gå ut på morgonen någon timme, sen vara inne! Är ju sååå kallt!
Älskar dej♥

orka att det inte går att ladda upp bilder? har några på datorn på min söta gris juue! aja hörs sen :) puss på näsan!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0