00.45

Orka att jag är jätte trött, men för trött för att sova?
Men nu har jag i alla fall skaffat en blogg (igen), men nu ska jag uppdatera mycket i alla fall.
Idag har jag tagit stallet på morgonen, sen mockat och fixat allt rätt snabbt. Sen fixa mig och åka till Hudiksvall till tandläkaren, jag har jätte ont i munnen nu, sen hem igen och ta in en blöt polle som ville in (regnregnregn), fixa, linda, borsta och sånt där! Sen in igen och chilla, sen flyttade jag spånet eftersom ett nytt lass kommer snart. Sen in snabbt och kolla på tv lite, sen till mormor♥ och morfar♥ och äta middag, väldigt trevligt. Sen hem igen, eller nej, vi åkte och handlade godis innan! Tror jag ätit lite mycket för min säng knakar utan anledning ibland :(
Nu ska jag i alla fall gå och sova, har lov ju, så jäkla skönt! Blir av sova ut, sen tar jag dagen som den kommer.
Men OJOJOJ vet ni vad jag glömde? Jo, att vi var på granngården innan och köpte lite, varav en ny grimma och hästgodis (såklart?!)

peace N love
bjuder på en bild på mig och älskling, simma lungt alla, vi hörs!
föresten, ser ni att mitt hår ser sjukt typ bajsfärgat ut?
haha helt sjukt, de skiftar i färg! ibland har jag mörkmörk
brun, ibland har jag brunt och ibland lite rött inslag, ibland
blonda slingor och ibland ljusbrunt, sen det värsta.. ORANGE!
fast min bror av alla mina kusiner på pappas sida är iof
orange/blonda, skit snyggt! dock har jag inte sådan färg..
ni ser ju :( dock ligger solen på där men aa :)

Postat av: Anonym

Haha. Märks Att Du Är Trött! "Köpte Lite", Det Heter Annars "Handla Lite".. SIMMAR LUGNT AHAH ;D

2010-11-04 @ 00:50:15
URL: http://rebecka.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0