Wooups!

Är såå sugen att lägga upp bilder! Men jag hinner inte! Kom på att jag har ett Matte B prov imorgon som är jätte viktigt att jag klarar så TYVÄRR! Får ångest att jag bara skjuter upp allt hela tiden, men jag har i alla fall tagit bilder på dem :)
Men några iaf som ni inte sett som jag visst hade på den bärbara..
Gissa vem det här är?!



Jo det är Noa! Visst är hon inte sig lik? Hon ser ut som en typ.. älg där?! Man känner inte igen henne =) Är så glad över mitt jobb med henne, och hennes jobb med mig!♥ Vi båda har slipats på tills stjärnor! fast bara en stjärna ihop......

Jag älskar dej♥
Min älskling för ett tag sedan, så fin!


jag är ett tommy hilfger fan!










JAG ÄLSKAR DEJ MEST UTAV ALLT, FÖR-ALL-TID!
BARA min sessa. Du är det finaste jag vet! Släpp aldrig taget om mig. Lova det!!
Nu ska jag plugga, fan vad jag hatar det. Matteprov är det värsta jag vet, iaf om de är svårt, och de är det!
SKIT SKIT SKIT
hörs sen.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0