Visst ni att...

  • Jag är en fotograf
Jag fotografer med min systemkamera på både ponny och häst tävlingar. Inom hoppning dåra! :)
Jag har för nuvarande två hemsidor, och jag har bestlutångest om vilken jag ska använda.
Mitt "fotonamn" heter Svensk Häst, så småningom hoppas jag på att få detta som ett företag och driva något inom hästbranschen. Så någon gång kanske det blir Svensk Häst AB?!
Aa, jag privatfotografer vid beställning också om det inte är så långt att åka. Inom Strängnäs ibland och inom Ljusdal.
Detta säljer jag om man vill köpa en bild som du vill ha;
Detta är taget från min hemsida.

Det går bra att köpa webbbild i JPG format, priset för denna bild är 50 kr.

Vill du köpa en utskrift så ligger priset på 100 kr för Svartvitt och 200 kr för Färg.

Går även att få bilden förstorad i 
30x40 - 150 kr
40x50 - 200 kr
50x70 - 260 kr
Dessa är då i fotopapper.

Går även beställa bilderna på en mugg, musmatta, gosedjur. 
Mugg - 170 kr

Mugg
Musmatta - 180 kr

Musmatta
Gosedjur - 220 kr (apa, elefant eller nalle)

Gosedjur

Vill du ha fotot på en canvastavla med hög kvalité så kostar det..
20x30 - 350 kr
30x40 - 420 kr
40x40 - 470 kr
50x70 - 560 kr
70x100 - 1100 kr

Canvastavla

Det är inte jag som gör produkterna utan jag skickar iväg det till ett företag som gör det åt mig.

Jag privatfotograferar dig och din häst, eller bara dig eller något annat så mycket du vill under några timmar (dvs. en dag)
Det kostar 500 kr/dag (tills du är nöjd) och då får du alla bilder på ett USB-minne. Bilderna är då i ett JPG format.
Detta är egentligen ett värde på ca 10.000 kr om man skulle köpa per bild, om man knäpper typ 100 bilder.
Sedan om man har någon favorit bild så kan man också köpa det i en förstoring eller på en canvastavla eller vad du vill som jag erbjuder.
Priserna är diskuteringsbara nu tills Jul. Dock inte privatfotograferingen. :D
NU ETT JULERBJUDANDE!!!!
Detta har jag inte haft tidigare..
En Magisk mugg med ditt foto på.
En magisk mugg menas med att muggen är svart när den är kall, men häller man i något varmt i den så kommer bilden sakta fram.
Skit coolt! 230 kr
Mugg
Jag tar inte emot euro!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0