Vad gör vi? NU KÖR VI!!

Åh, har precis bokat resa hem! Ska åka buss, hatar SJ och vill aldrig vistas på ett j'vla tåg i vinter.
När jag kommer hem sen så ska vi raka Noelboel, jag ska fixa hennes box och piffa upp den så hon får det rent och fint igen! Sen ska jag riiida :D Fast bara skritta, blir barbacka ett tag nu, fast inte när jag ska rida ut. Fast när jag rider ut så ska jag endast skritta, och det kommer jag göra i en vecka så tror vi kommer få rida själva i en vecka.. :)
Ska städa skåpet, aa städa allt! :D Fast vet inte riktigt om jag hinner allt den dagen när jag kommer hem, men ändå :)

Nu ska jag fixa mig! :)
Ska ha mina nya klackskor också! Blir nog bra de.. :)
Hörs imorgon byebye!


Ett så långt tag efter hon kom,
hade blivit liiite fin i alla fall :)
Äckelväst också, hade inte fått min som jag har nu än så fick rida med min gamla, fick inte rida henne utan väst för det var mer skadligt än bra ;) haha..
Miss the old times.. It was better then..♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0