Trött

Gick upp kvart över 7 idag, och det gick segt kan jag säga!
Orkade verkligen inte.. så trött var jag! Men i alla fall, har hunnit med mycket idag tycker jag!
Dvs..
  • Fixat stallet med Emma
  • Kastat ned hö
  • Julpyntat med Emma
+ ridit och så! :D så ni kan jag slappa hela eftermiddagen, kanske sova? Mamma ska på julbord så jag är själv, ganska läskigt.. detta hus är ju en herrgård tror jag. eller gammalt är det i alla fall, finns säkert hur mycke spöken som helst :(
Jag älskar att sova.. eller bara när jag är trött! ;)
Jag har varit inne ett ganska så långt tag. Men suttit med det här inlägget uppe och skrivit typ 2 ord varannan minut. HEHE. Kom väl in vid 12 - halv 1 tror jag. :)
Nu sitter jag i soffan framför TVn och ska snart hämta mitt täcke och sen sova till något program! =)
Imorgon ska jag sova uuut! Och åka till ridhuset och rida lite markarbete. Är så trött. Godnatt!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0