Trött på respektlösa människor

Nu har jag fixat klart i stallet och sådär! Sprang även med Noa lite i paddocken
Allt har varit knas för mig idag, modemet ville inte funka i typ 10 minuter, jag missade bussen i morse så mamma var snäll och skjusade mig. Jag är väldigt sur för massa saker. UUUSCH, ingen bra dag.
Sen är jag så sjuuuuukt trött på oseriösa och framförallt perpektlösa människor.
Hur snällt är det egentligen om mig eller Noa i det här läget.. inte alls. Snart ger jag upp.



älskar dej för all framtid och har alltid gjort. Min bebbi!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0