Test

Bara för att jag är sjuk och har tråkigt..
För att ni kanske vill veta mer om mig? ;) AJA enjoy!

1. Fullständigt namn? Frida Angelika Svensk
2. Ålder? 93a
3. Vart bor du? Stavsätter
4. Bor tillsammans med? Mamma, skilda föräldrar.
5. Färg på ditt hus?
Rött
6. Hus eller lägenhet? Gård, men annars hus.
7. När är du född?
11 Oktober
8. Klass? OP10
9. Vilket år tar du studenten?
Ingen aning :) 2013? Har ju bytt skola en gång så går ettan igen..
10. Något jobb?
Hästarna är mitt jobb även om jag inte tjänar pengar på dem :)
11. När gick du upp i morse? Vaknade halv 7 när mamma gick upp.
12. När ska du sova?
Efter Idol sen..
13. Duschat idag?
Nix klockan är inte så mycket än ;) duschar alltid på kvällen.
14. Kramat någon idag?
Nix
15. Pussat någon idag?
Nix
16. Vad har du ätit idag?
Äpple
17. Dagens klädsel?
Pyjamas.
18. Dagens smink?
Inget, är nyvaken juu!
19. Dagens hetaste?
J♥
20. Dagens roligaste?
Inget än så länge ;)

Socialt:

21. Har du många vänner?
Yes
22. Hur många har du kysst?
Inte räknat haha!
23. Vem kramade du senast?
Människa eller djur? Kramade min häst senast. 
25. Hur många har varit otrogen mot dig?
Ingen hoppas jag.
27. Har du pojk-/flickvän?
Nej, men jag har Noa! 
28. Vem pratade du med i telefon senast?
Dolt nummer 
29. Vem fick du senast sms ifrån?
Malin

Favorit:
31. Film?
När mörket faller!!!!!!!!1111!!oneoneone111!!
32. Låt?
Många
33. Mat? Tacoooos
34. Dryck?
Fruktsoppa (A)
35. Färg?
Rosa sååå klart! 
37. Stad?
Stockholm eller Göteborg
38. Land?
Spanien
39. Ämne i skolan?
Dom man har flest hålor på.
40. Människa?
Finns mååånga

Senaste:
41. Personen du tänkte på?
Jag vet inte, tänker på många jag.
42. Personen du kysste?

43. Gången du spydde?
Länge sen
44. Gången du grät?
För ofta
45. Pizzan du åt?
Vet faktiskt inte, tål inte det egentligen tyvärr.. :( Eller vissa tål jag, men får så sjuuuukt ont i magen.
46. Gången du var i Göteborg?
Ett tag sen
47. Gången du var i Stockholm?
Förra helgen
48. Gången du var full?
Är full nu, på nässpray
49. Gången du var hög?
Hög på nässpray nu. Sen har jag aldrig varit hög, tar inte droger :) 
50. Gången du svor?
Jadu 

Antingen eller:

51. Svart eller vitt?
Vitt
52. Hund eller katt?
Katt om dem är utekatter, haha!
53. Ut och festa eller hemma och mysa?
Beroende på vad man är sugen på. Idag är det hemma och mysa!
54. Tvspel eller datorspel?
Dataa
55. Singel eller upptagen?
Beroende på vad det är för kille så klart.
56. Gris eller ko?
Mini gris
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?
Inget av dem..
58. Ragga eller bli uppraggad?
Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel?
Inget.
60. Blont eller svart hår?
Blont 
61. Har du blåa ögon eller bruna?
Blå
62. Choklad eller lakrits?
Beror på vad man är sugen på.
63. Göteborg eller Stockholm?
Göteborg tror jag..
64. Högerhänt eller vänsterhänt?
Höger
65. Coca cola eller fanta?
Cola
66. Pizza eller kebab?
Pizza
67. Randigt eller prickigt?
Randigt
68. Älska eller älskas?
Båda
69. Leva eller dö?
Leva

Antal:

70. Personer du älskar?
Massvis
71. Personer du hatar?
Finns flera idioter :) 
72. Gånger du varit i slagsmål?
Varje dag hihi :) 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?
Oj det vet jag inte :)
74. Glassar du ätit på en dag?
4 kanske :)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?
Vet inte faktsikt
76. Gånger du haft minnesluckor?
Inte många 
77. Gånger du varit hög?
Aldrig, 0
78. Personer du saknar just nu?
Hur många som helst.
79. Gånger ditt hjärta brustit?
Tusentals 

Vem:

80. Vill du kyssa nu?
Pass
81. Ska du träffa imorgon?
Vi får se :)
82. Sjöng du senast för?
Mig själv såååklart
83. Hade du senast en msn-konversation med?
Är säääällan inne där, sen vet jag inte. Skriver med många :)
84. Spelade du tvspel med senast?
Veeeeet eeeeeej
85. Vill du ta med på resa nu?
Mig själv till Spanien!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
Finns fleera 
87. Förtjänar att dö?
Ingen är värd att dö
88. Är söt?
Massa :)
89. Vill du sova jämsides med i natt?
Pass

Vad:

90. Gör dig glad?
Noa alltid.
91. Gör dig ledsen?
Idioter 
92. Vill du helst göra nu?
Äta godis hihi 
93. Önskar du att du slapp göra?
Krypa ur sängen och hämta laddaren
94. Vill du ha nu?
godis :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?
Massa
96. Längtar du till?
Finns mycket jag längtar till
97. Tycker du om dina betyg?
Har inte fått dem än.
98. Ångrar du i ditt liv?
Massvis
99. Är det bästa som hänt dig?
Anoda!♥
100. Hur mycket är klockan?
0900


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0