Tävlingsterminen 2010

Tävlingssäsongen 2010


Vilken/vilka hästar tävlade du?
Anoda

Vilka klasser startade du?
Hoppning: LC, LB LA. Lokalt upp till Nationellt.
Dressyr; -
Fälttävlan: -

Debuterade du i några klasser?
Kommer inte ihåg faktiskt! Tror inte det.. eller jag är inte så bra att minnas sånt. Tror jag hoppade LA innan hon blev skadad 2009.

Vilka?
-

I vilken klass fick du mest framgångar?
Vi satsade i LC, i LB LA gick vi endast för nollor så LC.

När gjorde du mest bort dig?
Finns flera gånger jag klantat mig, men i Delsbo i LB som var en A:1 bedömning, näst sista hindret så sätter jag henne lite för nära och hon petade det. Fatta vad surt! Bara två st till omhoppning också.. Och ingen var nolla i omhoppningen heller..


Köpte du några nya grejer? typ, täcken, schabrak mm
Självklart


Fick du någon?



[x] Gulblå rosett

[x] Blå rosett

[ ] Gul rosett

[ ] Röd rosett

[ ] Grön rosett

[x] Vit rosett

[ ] clearoundrosett/deltagarrosett


Fick du några poäng?

Nix

Om ja, hur många?
-

Var det bättre än förra året?
Förra året tävlade vi Avd.B

Hur många segertäcken vann du?
Inga täcken.. men många segrar ;)


Var dina placeringar fler eller färre förra året?
Fler


Startade du lag?
Ne

Vilka lag?
-

När gick det bäst?
-


Gjorde du något av följande? 

[ ] Missade att hoppa ett hinder

[x] Blev utesluten 

[ ] Ramlade av under ett dressyrprogram

[ ] Ramlade av under en hopptävling

[/] Hade skadeuppehåll, pga skadad häst eller ryttare
ingen skadad häst, ingen skadad ryttare. men ingenting funkade och allt var åt helvete ibland. jag ska berätta någon gång när jag har mod att säga det.


[x] Var på meeting

[ ] Startade ett stort mästerskap?

[ ] Hoppade fel hinder

[ ] Tävlade någon annans ponny

[ ] Startade en häst du inte tävlat tidigare

[ ] Fick 25 % eller sämre i ett dressyrprogram -



Nästa år är målet/målen?
Tar det som de kommer..





OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0