Svar på kommentar

Lotta om LIIISTA:
varför får hon fri tillgång till hö i hagen?:P

SVAR: Ehm.. för att komma upp i hull lite.. Men ska sluta med det när jag kommer hem, så får hon inte har fri tillgång.
Tycker inte det är så himla bra faktiskt.. inte på hästarna som bara står och äter och äter. Som Noa.. Hon skulle stå och äta hela tiden om jag skulle fortsätta ge henne fri tillgång. Och då blir hon jätte tjock!
Och det är inte alls bra att ha en tjock häst, det sliter så himla mycket på leder när dem är överviktiga. Dom mår inte bra av det heller. Man ska känna revbenen när man trycker på magen lite.. annars är det dags att BANTA! ;)


Bild: Google.

Postat av: Anonym

sv va tråkigt! :( jag vet ingen bara så här, men jag ska hålla ögonen öppna! :)

2010-12-28 @ 20:36:25
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej !



Såg att du hade komenterat en blogg om att du sålde din dponny (:



hur mycket kostar hästen , hur är den , och vart står den?



Kanske missuppfattade det du hade skrivit i komenteren jag såg , men hör av dig :)

2010-12-28 @ 21:31:18
URL: http://jylice.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0