Svar på kommentar

Linda om Gamla bilder:
*hur känns det att Noa är till salu? elle om någon pratar facetoface om det?
*är det några som e intresserade av henne?
*du hatade småungar, hatar du din lille bro då också eelle?
*hur rider du om du ska tävla på en lördag? veckoplanering..
*du har ju köpt en läromästare. en stor häst, ska du rida in dig på storhäst då och sen köpa en yngre? och sälja hnoom efter ett år eller så..
*tycler du att man ska hjälpas åt i ett litet stall ovasett om man bor 30 min ifrån, så måste man släpap in,, ut, kvällsfodra osv..?
*hur mkt sålde du doris för, vilken prisklass?
prisklass 1: 0-50,000 kr
prisklass 2: 50.000-70.000 kr
prisklass 3: 80.000- 200.000 kr
prisklass 4: 200.000 kr +

SVAR:
Kul att du frågar så mycket.. :)
* Jadu.. det är inte kul! Jätte tråkigt och jag önskar att jag inte behövde det.. :'( Jag gillar inte när någon frågar eller pratar om det, för det första angår det inte andra än mig och mamma.. sen är det så j'vla respektlöst att ens klämma sig ur något sådant!
* Våran försäljning har ni inget med att göra..
* Haha! När han skriker eller inte får som han vill eller tror att han kan ta pappa ifrån mig så hatar jag honom väldigt mycket :D Nejdå, men jag ogillar det han gör (när han gör så). Visst det är en liten unge.. menmen!
* M- Trimma T- Rida ut O- Vila T- Skritta ut/jogga F- Trimma L- Tävla S- Rida ut. Typ så.
* Absolut inte. Jag är inte en sån människa, verkligen inte. Jag tänker helhjärtat och har otroligt svårt att lämna mig ifrån något som är mitt och som jag älskar mer än mitt liv. Verkligen inte. Fy, hur kan man ens tänka så.. :( Mitt mål är inte att sälja. Men däremot kanske jag köper en till, en unghäst som jag kan utbilda.
* Men absolut, annars kan man ju inte stå kvar, så är det ju bara.. Fast det beror på hur stallet är också, om det är litet eller så.. men aa, alla har olika regler men så tycker jag i alla fall. Hästarna kommer inte in av sig själv.
* Haha, prisklass... 3! 80 tusen till 200 tusen. Mer säger jag inte, angår liksom inte någon annan haha ;)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0