Svar del 3

41. Favoritryttare? (inom den stora ridsporten)
SVAR: Rolf-Göran Bengtsson.

42. Favoritryttare? (alla utom den stora ridsporten. Eller vad ska man kalla det? :P)
SVAR: Va? Jag fattar inte frågan :)

43. Hur mycket pengar har ni själva i er plånbok?
SVAR: Jag har inte plånbok, jag har pengar på kortet och sen har jag lite löst i jackan.

44. Vet ni någonting som ni kommer få i julklapp?
SVAR: Har ingen aning :)

45. Kommer 2011 vara bättre än 2010?
SVAR: Bättre, hoppas jag. Men det kommer inte bli enkelt utan min älskling.. :(

46. Längtar ni till något speciellt?
SVAR: Japp :)

47. Rider ni mycket på fält?
SVAR: Jadå det händer ibland :) Men inte sååå ofta.

49. Er favoritväg? (när ni rider ut)
* Förklara, hur ser det ut där?
SVAR: Uhm.. jag vet faktiskt inte vilken som är min favorit, men gillar att rida på berget. Aa det är ett typ grustag och sen kan man klättra och man kan rida runt för det är typ som en paddock där, sen finns det backar man kan galoppera upp för och så :) Fast på sommaren är det Borr, sandvägar, klättarbackar, terrängbana, bada med hästen m.m

50. Ritar ni mycket?
SVAR: Nej

51. Tycker ni om PonnyPrakt?
SVAR: Har aldrig köpt något därifrån.

52. Har ni läst min blogg någon gång?
SVAR: Nu har jag! :)

53. Vad gör ni just nu?
SVAR: Kollar på TV :)

54. Favoritsemester?
SVAR: Spanien

55. Pool eller hav?
SVAR: Pool, är jätte rädd för fiskar och botten..

56. Favoritbadställe?
SVAR: Hos mormor och morfar.

57. Favoritzoo?
SVAR: Kolmården

58. Brukar ni titta på HästNet?
SVAR: Varje dag

59. Vad är det häftigaste ni sett?
SVAR: Noa's utveckling.

60. Favorit stonamn?
SVAR: Anoda

61. Favorit hingst/valacknamn?
SVAR: U*********

62. Har ni ridit fälttävlan någon gång?
SVAR: Japp

63. Isf, har ni tävlat i det?
SVAR: Nä

64. Favorithinder? (t.ex: räcke, oxer m.m)
SVAR: Räcke

65. Fleecetäcke eller svettäcke efter duschen?
SVAR: Fleecetäcke

66.När duschade ni era hästar senast?
SVAR: Innan de blev för kallt..

67. Har era hästar benlindor under natten till tävling?
* Om inte, vad har de då? Eller har de kanske mer? :)
SVAR: Japp

68. Vad har ni för ländtäcke när ni rider? (om ni har det)
SVAR: Fleece sen vind med fleecefodring, alltså 2 st.

69. Längtar ni tills nästa år?
SVAR: Nä

70. Sadel eller barbacka?
SVAR: Sadel

71. Längtar ni till sommaren?
SVAR: JAA!
72. Hur långt sommarlov har ni?
SVAR: Vet inte, 10 veckor?

73. När brukar era hästar ha viloperiod?
SVAR: Vintern

74. Har ni varit på Falsterbo någon gång?
SVAR: Nepp

75. Isf, vad tyckte ni?
SVAR: -

76. Har ni ridit islandshäst någon gång?
SVAR: MM :)

77. Isf, töltade ni?
SVAR: Ja, skit kul!

78. Har ni varit på Island någon gång?
SVAR: Nepp, men vill :)

79. Vad är det värsta bettet ni vet?
SVAR: Taggbett m.m!

80. Vad tycker ni om Pessoa-bett?
SVAR: Säger en sak, man måste kunna rida om man ska hantera de bettet.

81. Har ni ridit med det någon gång?
SVAR: Japp, på en häst jag red förut åt en annan

82. Shoppar ni mycket kläder till er själva?
SVAR: Lagom, älskar att shoppa. Ibland blir det för mycket.

83. Köper ni onödiga saker?
SVAR: Har hänt flera gånger ja.

84. Läser ni tidningen?
SVAR: Ibland

85. Har ni några chokladkalendrar iår?
SVAR: Japp ;)

86.Är ni mycket med kompisar?
SVAR: Kompisar kan man aldrig ha för många utav ;)

87. Vad tycker ni om Eskadron?
SVAR: Vad ja tycker? Tycker väl det är ett bra märke.

88. Har ni något från Eskadron?
SVAR: Ja

89. Vad har ni för vinterjacka?
SVAR: Icke häst eller häst?

90. Hur många ridbyxor har ni?
SVAR: Inte så många faktiskt..
Mer kommer sen, ska göra iårdning mig nu och sen tillbaka till skolan.


Dessa skydd är snygga, kanske något man ska köpa?!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0