Snööö

Har snöat nästan hela dagen..
Undra om lamor gillar snö... ? :D
Idag sov jag i alla fall ut lite, sen gick jag ned till stallet men då var det redan fixat och klart så då åkte vi till ridhuset och jobbade lite, blev markarbete :)
Hon var jätte seg, fick jobba fram henne hela tiden. Dock är det ju bra att jag får jobba mycket men hon har varit jätte seg flera dagar i raden.. Aja ska tagga upp henne på berget imorgon, så ska hon få springa av sig! :) hon älskar ju att springa ;)
Snart ska vi åka, för vi är bortbjuden på middag.. ska och färga håret.
Är för övrigt väldigt sugen på en myskväll!
Ska åka och köpa godis och sen är det ju Beck i kväll, det får man inte missa :) Ska även hinna städa, hoppas jag hinner det! :)
Tar med mig datorn så det blir med update där borta :)


because you are my heaven.. ♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0