Snööö

Kul att det snöar! Vi får vänta lite och se lite senare om det slutar, vill ju knäppa kort!
Har vaknat för en stund sedan.. jätte skönt! Ska snart ära frukost och då blir det lussekatter och te! Wie ;)
Nu sitter jag för fullt och spelar It Girl på facebook! Haha..
Efter frukosten ska jag ned till stallet och fixa där :) Sen ska vi väl gå över till Emma och Martin och baka julgodis! ;) Kommer bilder på det sen! Ska även ta lite provbilder och se om det går att ta ändå ;)
AA,  jag har ingenting att skriva om.. typ bloggtorka.
Men ska ta upp några önskeinlägg från er läsare som jag fått via mejlen!
Dag 01: Om mig
Dag 02: Om Anoda
Dag 03: Min framtid
Dag 03: Hur jag packar inför tävling osv.
Dag 04: Bra meetings
Dag 05: Om livet jag har nu
Vet inte riktigt när jag börjar skriva detta men kanske ikväll eller imorgon =)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0