Smörjt!

Nu har jag smörjt mina nya saker som jag köpte på Globen! :)
Har väldigt många smörjsaker, men den bästa är lätt dessa: Så jag använde mig av dem :)


Först tar man Prestige Cleaner, den rensar på djupet och aa som sadeltvål, tvättar lädret så det blir rent :)
Sen smörjer man in med balsam. Gör så att det blir lent och mjuk! :)
Har alltid dessa när jag smörjer min sadel eftersom det är samma märke osv. Tycker det är bra att man har sån tvål som man vet att lädret klarar av :) Eller aa typ så ;) Men så det inte blir fläckar eller något. Är jätte nöjd med mina Prestige-smörj! :) Man får tex. med dessa när man köper en ny prestige sadel, men annars finns det att köpa i ett sånt kitt för typ 300 kr :)
Lätt de bästa!
Sen är veredus och butet också as bra!
snart ska jag gå ned och byta täcke på Noa♥, hon fick ha sitt back on track täcke under de tjockare.. men ska byta nu till fleece halstäcket under de tjockare innetäcket! :) så hon får sin pyjamas inför natten♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0