SKUUUL

Är i skuuuulan och väntar på nästa lektion som även är min sista, Omvårdnad :)
Det är fint väder här idag, dock väldigt kallt. Typ 15- grader.. Gick upp vid 7 idag och släppte ut hästarna samt mockade och fixade! :) Var klar tills halv 8 och då gick jag in och åt, hann med te idag! :) sen fixade mig, åkte buss till skolan och fick reda på att vi hade inställd webbdesign, så vi skulle egentligen börja halv 11.. TYPISKT! Men iaf, så chillade vi runt lite. Sen svenska och då kollade vi klart på filmen. Sen Matte, gjorde klart ett prov. Nu har jag håla. Dunkar NRJ!

AA, spelar lite Icy Tower.. hihihihihihihihihihih



Comboooos! =) Chattar
även litegrann.. LIIIITE!
Men aa, jag har jätte kul :) bara så ni vet!
när jag kommer hem så ska jag snabbt ut till stallet och rida! :) har ingen aning om vart jag ska rida :) vi får se!
Tror faktiskt det blir ett hårt dressyrpass på volten, och det är mörkt så tyvärr ingen fotning eller sådär.. Rider dressyr om nån ska rida ut..

När jag varit i stallet så får jag väl ladda in lite bilder, tråkigt när man inte har några på lagret! Kanske knäpper kort på Noas outfit för idag :)
Men vi hörs! pusss♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0