Skola imorgon - Nej tack!!

Kom hem från Emmas dressyrträning nyss! Nattfodrade hästarna och nu är jag så himla trött så jag dör.. Men ska packa tills imorgon, vi ska ju ha snöfotboll.. Så på med långkallingar, mjukisbyxor, tröja, tshirt.. palla!
SEN ska jag sova, har längtat efter det hela dagen idag.
Sen är det omvårdnad.. så tråkigt! Hela dagen fram tills 2!
Pallar eller orkar verkligen inte.. men snart är det lov! = SOVA!! Behövs verkligen.. Imorgon ska jag upp HALV 7.. :'(
Ska åka härifrån med Emma halv 8 någongång.. Eller jag kanske går upp kvart i 7.. får se!
Brukar egentligen gå upp halv 8, men eftersom jag och bussar inte funkar så ska jag åka med Emma imorgon.
Jag lovar, får jag inte sluta tidigare imorgon så blir jag ett ånglok. Är så trött så min ilska kan gå på vem som helst just nu :) hungrig är jag också, som alltid! :)
Men nu ska jag gå och lägga mig! Pussen..


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0