Sjuuuk

Jag stannade hemma från skolan idag.. inge skolk eller dylikt.. Verkligen inte.
Men jag mår inte bra så vilar upp mig. Vi har ändå bara Idrott som jag ändå inte kan vara med på, sen har vi Omvårdnad och våran lärare är på möte så vi skulle jobba självständigt, typ fylla i lite och måla på en sak. Jag vet vad det är för något så jag får plugga på det hemma.
Sen när jag vilar upp mig lite mera, så ska jag försöka städa.
Så det blir väl mycket uppdatering idag tror jag :) Usch mår inge bra..

Måste nog köpa lite mer julklappar i helgen! :O Shit.. jag har inge mycket pengar kvar sen Globen.. sen så måste jag köpa täcken, martingal, transportskydd och något mer säkert.
En sån här martingal ska jag köpa..


Täcken spelar ingen sån stor roll tycker jag.. inte om man har dom hemma osv.

Och dessa snygga transportskydd, vill ha dem :)
Vet inte riktigt vilken färg, men ljusblå eller mörkblå tror jag! :D
aa men hörs, har ont i huvudet.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0