Sjuk + en smart sak!

Roligt att jag har gått och blivit sjuk igen! Mår as dåligt, har jätte ont i halsen, eller aa.. ont överallt!
Så nu blir det att ta det lugnt, och säkert inge Stockholm heller! :( Jag som vill shoppa, fast det vill jag alltid. Dock kanske inte just nu när jag mår som jag gör. Ska nog snart ned till ICA och köpa halstabletter, ingenting hjälper.. Har tagit Chai Jan eller vad det är för konstigt namn, tror ni att det hjälper? NEJ! Min bror (lilla) är också sjuk, han som smittat mig. Han ska i alla fall åka till vårdscentralen idag och kolla. Hoppas inte jag får åka till vioviohuset! :(

Har föresten fått reda på en smart sak! Som jag ska pröva när jag kommer hem i Nos vatten för att det inte ska frysa! :D Hoppas det funkar.
Kan visa vad det är sen när jag kommer hem! :) Kan även ta bilder på det ;)

Saknar min knöl där hemma hos mammie! Men mammie tar hand om henne brao hoppas jag! Annars.. ;) Usch.. vill ta hand om henne menmen.. :) Mamma är ju inte så noga med krubban, vattenkopp, hink, svans, borsta m.m som jag är! ;) Men huvudsaken är att hon gör det ibland iaf! :)



Ska på bio sen också.. men hör av mig! pussss


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0