Shoppat

Nu är jag hemma! Har shoppat lite grann nere på Ljusdal med mina söta prinsessor! Eller aa.. mina slavar!
Shoppade lite julklappar faktiskt, är inte klar än. Men ska beställa från Internet också.
Har redan shoppat lite redan, gjorde det i Stockholm.
Nästa månad tänkte jag gotta mig lite med en lite kläder. Vet inte om det blir internetshopping då eller kanske i Ljusdal eller Hudik. Kanske få ta bort mitt tandsmycke på Onsdag!!!!!111oneone11!!
Mår inte så bra nu... helt snurrig och ont i magen. Har ingenting att skriva om, i helgen ska vi baka med Emma tror jag, något sånt! =) Sen ska jag ta lite julkort på Nos. Kommer ställa henne på ängen och ta riktiga proffskort!
Imorgon är det en lång dag i skolan, men aa kul! =) sen onsdag är jag ledig, fast ska till hudik. Sen på Torsdag har vi julfest. Fredag skolan som vanligt tror jag?
Kär Kär Kär KÄR KÄR KÄR kär kär kär KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kär Kär

Jag släpper aldrig taget om dig, det vet du.
Du är min vackraste. Min diamant. Du är för fin.
Och bara min. Bara bara bara min.
Kolla vad fult mitt hår ser ut, Bara för att det är
solljus så skiftar det typ rött, organge, blondt, bajsbrunt.
= Träskfärg. Fyfan vad fult.. Mitt hår är i alla fall mörk-
brunt nu! I sommar kommer jag dock färga det blondt! ;) De ni!
Dock är det sjuuukt fult när det är gult, eller alltså.. Det ska
vara en lite utväxt, annars = as fult. Sen vill jag ha håret lite
vitt, så då använder man fota silver schampoo. Sen (...)
är det viktigt att man har bra blonderingsmedel tycker jag! =)
Men vi får se.. vet inte riktigt!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0