SHOPPA!

Jag tror jag ska shoppa lite från Nelly faktiskt.. Det är ju super REA så why not ;)
Nää men, även fast jag har mina 3 garderober fullproppat med kläder... Jag kan stå på morgonen i 10 minuter för att leta efter kläder, ändå hittar jag ingenting. Har antagligen tappat bort kläder eller någonting.. har jätte lite känns det som.. :(
Fick kläder i julklapp, typ linnen, spetströjor, mer tröjor, leggins.. men är klädberoende ;)
Ska se vad jag får av andra släkten (mammas) i julklapp.. måste köpa hästsaker också, eller om jag gör det nästa månad! ;)
UUUH blir seriöst desperat av detta.. hatar att inte ha några kläder!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0