såå sämst

HAHA! Hur många kom egentligen till Omvårdnadspogrammet på Slottegymnasiet? haha, 3-4 st?
Aja men iaf, var väl rätt nice.. Är sjukt trött nu så ska nanna om några minuter. Var även på modevisning..
Har egentligen inget att skriva, slutar tiiiiidigt imorrn.. Noa♥ får nog vara inne kanske.. vi får se! Ska åka bussen imorgon, hoppas att jag inte missar den, egentligen inte! (A) iiihi.
Så planera imorgon är att gå i skolan, rida, städa mitt rum, Idol m.m! Kan drar ut, tror nog inte det.. Jag orkar inte, är så sjukt trött så funderar på att sova uuut imorgon =)
GLOBEN!


Dock var det inte fullsatt där som det var då ;) Tog denna bild typ 20 min innan det började.
ÅÅH, har ingenting att skriva om, men ska ta lite bilder när jag tar på mascara för nån ville se.. Intressant! (i)
Men nu skriver jag bara för att.. Jag vill tävla!
Dock äre inga tävling detta år, kanske typ poänghoppningar på klubben, haha. Då ska jag tävla lågt för att vinna! ;) HEHE.. nej men nu ska jag inte tänka så. Jag tänker inte hoppa LA/MsvB med henne, det är bara onödigt att hoppa så högt. Hon är ingen medelsvår ponny, en ponny upp till LA. Så därför kommer vi bara ha kul i låga klasser!
Satsar på stor häst mer sen.

Apropå stor häst..
Igga min sits, men denna häst var grym. Hon hoppade mig ut sadeln så därför sitter jag som jag sitter :)
Men i alla fall, hindret ligger ungefär på 120cm tror jag, och hon hoppar så sjukt högt över, med en sån grym rygg! Helt underbar på sitt sätt. AA det var en häst jag provred :) I Västerås faktiskt, jätte het och super mysig. Dock var den lite för grön tycker jag.. Eller alltså aa ska inte komma in på allt. Men det är en jätte fin häst om några år! Det var ett sto som är född 02 eller 03 tror jag, tävlade 120cm men tränade 130cm väldigt lätt.. Hon är såld nu ser jag.. Vi passade inte varandra riktigt, eller aa det klickade inte. Inte min typ av häst riktigt..
Men aa nu ska jag göra det sista sen sova! PUSS PUSS hörs imorgon.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0