Ridhuset

Idag klev jag upp runt 7 och gick ned till stallet, fixade, mockade osv. Sen putsade jag på min bråkiga ponny och åkte upp till ridhuset, var själv där. Sååå skönt! Red runt lite och hoppade även några språng. Ikväll är vi bjudna på middag!
Kommer lite roligare uppdatering sen.. Har bloggtorka och vet verkligen inte vad jag ska skriva om tyvärr.. :(
Imorgon är det tillbaka till verkligheten, då blir det nog roligare uppdatering också..
Är jätte trött nu, ska försöka sova en stund :) hörs sen!

We are all the winners, we are all the best
Att vi få va tillsamans, det betyder mest
Även om vi river då vinner vi ändå
För vi är så grymma, varje jävla gång.






OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0