Okeey

Har kommit in för ett tag sedan. Är ledig för jag ska till Hudiksvall imorgon.. men självklart måste jag ta bussen så aa.. Bussen går typ 9. Får se vad jag ska göra. Ska även shoppa där i Hudik sen, lite julklappar! =)
Idag red jag iaf till kyrkogården och red runt lite där, och på parkeringen. Det gick helt okej, hon var fin.
Har ingenting att skriva om idag, eftersom den har sugit... så dum dag! Gillas inte.
Hoppas något roligt kan rädda min värdelösa dag?!
Nu ska jag inte sitta här och klaga, kanske ska städa mitt rum?
Ska lägga mig i tid idag i alla fall, tar nog bussen halv 8 imorgon... sen åker med bussen till Hudik 10 i 8, och är där kvart i 9.. så får chilla runt tills klockan blir 10.
Aa, ska nog städa nu som sagt.. blir nog lite mer update!
Gammal bild på vardagsrummet hos pappie. Nu är det vitt och grått typ. Kommer lägga upp bilder när jag åker dit sen! =) På bilden är det scenen där vi hade anlitat ett band när vi hade fest.
På scenen där bak så har även pappa bytt ett as coolt rum till Niklas. Dvs. min äldsta bror.
Och då har han typ en datahörna vid dörren.. Sen en inbyggd garderob, as cool. Sen är sängen typ inbyggd i väggen också, sen har han en stege som han kan klättra upp för till taket (taket i hans rum) Där har han typ madrasser osv, fast han använder aldrig taket.. eller jag menar han går aldrig upp dit.
Sen så har pappa ett träningsgym på scenen så det är ganska stökigt. Men lägger upp bilder sen..
Dock inte på utsidan av huset eftersom vi har haft inbrott förut och vill inte att det ska hända igen. Så kommer endast lägga upp bilder på rummen osv.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0