Ojoj

Snön ställer till allt just nu känns det som.. Det är på tok för mycket, nu räcker det! Är jätte sur idag. Hatar folk som ska påverka det också, puckon!
Idag slutade vi 3 iaf, och då gick vi skjuts av våran mattelärare ned till station! Och då körde en bil in i oss, haha. Bonk! Sen strulade bussen och han kunde inte köra buss. Han visste inte ens vart Gärdeåsen låg. Då är man puckad. Gosh vad sur jag är idag.
Vi hade först Webbdesign idag, FACEBOOK. Sen svenska - pratade i 5 min om betyg. Sen håla till tjugo i 3, kollade på film ni vet.. :) sen sprang lite på Omvårdnads lektionen, räknade pulsen, slutade 3!
Har ridit för en runt sedan också.. gick la bra! Red på volten. Imorgon ska jag rida ut och på Torsdag på volten igen :)
Bjuder på lite bilder som jag knäppte för ett tag sedan, en fortsättning sen innan (dom jag lade upp).
Älsklingen, min!
Anna's ponny!
FINASTE.

Postat av: Anonym

Vem är det som äger det vita ponnyn på bilden med brunt täcke? Är det inte typ en som heter Sandra som äger den? Har för mig att jag hört att hon sagt att hon äger honom?

2010-12-21 @ 18:45:53
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0