Noa den 22 December

Knäppte lite bilder idag efter jag ridit!
Red bort mot bron, sedan så red jag på ängen med Emma, galopperade lite! Red barbacka :) As mysigt, med hennes tjocka vintertäcke också ;)
Det snöar än. Helt sjukt, och det som hände i stallet i morse, det var nog bara en synvilla tror jag, för jag kollade nu när jag var ute, och det var bara frost som såg ut som en klänning typ.. Jätte konstigt menmen :)
Aja men här kommer lite bilder :) Bättre än inget!
Haha, massa blöt i ansiktet.
Såhär mörkt är det ute nu, och snö ända upp till öronen!
Eller en lång bit över knäna iaf!
Imorgon blir jag sur om det inte slutar snöa!
Nä.. men kanske dags att dra sig upp ur soffan och packa? Tar med datorn imorgon i bilen iaf. Batteriet räcker väl en timme eller två. Nu kommer mamma hör jag! Ska dra caaaio.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0