Min tävlingsutrustning Del III

Stövlar då, mina snygga Tretorn!

Tretorn Advance. Köpte mina för 4100 kr, lite billigare nu tror jag.

Jag har dessa gamla Advance, fast nu har jag fått den nyaste modellen av Tretorn. Med förbättrad dragkedja, knappar m.m. Gamla Tretornen är skit dåliga, har gått sönder typ 5 gånger i beloppet av 3 år. *Suck*! Men dem är väldigt snygga! Synd att typ alla har dem bara.. Har inte ridit med mina nya än, men snart så.. :) När jag kommer hem till mamma igen! Tretorn stövlarna är i överlag väldigt lätt att spänna in och ut med hjälp av snören. Dock är dem stora i vaden och mina börjar bli för korta.. :(
3 av 5 stjärnor!

Dock ska jag köpa ett par Pioneer tills tävlingsreminen!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0