Min tävlingsutrustning DEL I

Jag börjar med mina hjälmar!
(Som jag tävlar med..)
John Whitaker hjälm, ca 3000 kr.
Detta är den absolut stilrenare hjälm jag har! Dock är den utblekt och äcklig nu, men ska köpa en ny inom kort! :) Den är otroligt skön, sitter som en smäck, dock blir den blekt ganska snabbt tyvärr.. så man får köpa en ny rätt så ofta om man vill hålla färgen :) Den är bajs snygg.. synd att typ alla har den bara :)
5 av 5 stjärnor.
GPA Speed Air EUROPE Limited, 6100 kr.
Denna hjälm är super snygg, jätte skön att ha på sommaren. Den har ju ventiler så man svettas aldrig i den! Lätt att torka av om den blir smutsig, ingenting man behöver byta ut varje år bara för att den är blekt - för det blir den inte! ;) En stilren hjälm, jätte snygga som sagt, och sköna. Det känns inte som om man rider med någon på huvudet ibland, dock kan vissa töjas ut lite så dem åker den.. men det är bara sätta i paddar i så fall! :) Finns vissa som inte passar med den, som jag om jag inte har håret för öronen.. HAHA.
4 av 5 stjärnor.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0