Middag

Vi ska på middag hos farmor i eftermiddag.
Och som vanligt har jag ingenting att skriva om. Så himla tråkigt.. i alla fall när man vill skriva!
Jag kom just på en sak, jag är jääävligt brun om magen. Ni skulle sett mig i sommras. Jag har inte solat solaruim på jätte länge, vilket jag ska göra nu på lovet, ändå har jag värsta randen vid byxerna. Jag klagar inte! =)
Jag har bilder ifrån sommaren, fast inte på denna data, är helt sjukt.. jag blir neger! :D Så bra.
I somras så tog jag på mig cocos olja och badade varannan minut, låg i solen halva dagen och kollade på film! Då blir man brun, jag som inte blir röd ens. Är så braao!

Längtar faktiskt till skolan börjar.. tänk när man har praktik då, i 4 veckor på ett servicehus. Jag klagar! So damn tråkigt.. Varför får man inte bestämma vart man vill ha praktik? Det är ändå tandläkare jag vill bli.. inte ta hand om gamla, för vissa tål jag inte. Särskilt med dementa som jag jobbar med..

När jag kommer hem sen så ska jag göra en lååååångsam igångsättning.. Kommer skritta lite, sen får hon vila lite, så att den blir så bra som möjligt.. Inte för att hästarna tappar någonting om dom inte blir ridna på 2-3 veckor, då kan man rida som vanligt och hoppa de klasser man brukar. Om hästarna tidigare är i tävlingskondition. Men jag tycker att man ska göra en långsam igångsättning i alla fall.. :)

Men nu ska jag ned och vara social tror jag.. Vi hörs!


Ska nog ta och bada i jacuzzin! chobre


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0