Men vilken idiot du är!

Ska bli skönt att komma hem på ett sätt, slippa pappas flickvän.
En person som jag egentligen inte alls tål. Men accepterar henne för pappas skull.
Sitter vid matbordet och hostar rakt ut, nyser rakt ut, smaskar och tuggar med öppen mun, tjafsar emot, är allmänt otrevlig!
Låter inte kul.. eller hur?!
Blir trött på henne, aja vilket fall som helst som ogillar jag henne, kommer alltid göra och har alltid gjort.
Nyss stängde hon av mitt spel som jag spelade (haha) och jag har inte sparat, för att hon tydligen skulle gå och lägga sig då. Men vet ni vad hon gör? Nej. Hon släcker rummet och går ned och kollar TV! Skriker på Dalle lalle.. aa haha! Undra om hon är frisk överhuvudtaget..
Bryr mig inte ett dugg om hon skulle se det här, jag står för vad jag säger. Är hon otrevlig mot mig är jag otrevlig mot henne! Så är det bara.. Pallar inte med att bråka med henne, så ska även sluta skriva om henne nu.. för hon förtjänar inte min tid/energi. Ska inte bli sur på allt för att hon "slog" i badkaret och blev cp störd.

Bilden är ifrån första gången jag red henne!
I dont recognize you.. huh?!
GOOOSH, jag saknar min pärla!


Haha, ska snart natti natta.. imorgon är det en ny dag, nya tag! Ska först gå ned och duscha hade jag tänkt mig.. Fälta mitt hår så det blir fint tills imorgon. Tänkte även ta och rensa min garderob hos pappie!♥

När jag kommer hem, dvs. om någon dag, så ska jag börja sätta igång Noa på en gång hade jag tänkt mig! Hon ska skrittas igång länge ju. Ska även travjobba henne lite. Så aa.. har ingen planering utan jag rider henne lugnt och försiktigt, så hon får en mjukstart.
Har satt in skit mycket saker på HästNet som jag vill ha sålt NUUU! :)
Ska nämligen shoppa loss på nelly.com! ;)
Sitter här och dregglar, ooh mammie i love kläder!
Neh, nu ska jag gå och rensa kläder, sen hoppa i duschen! TJOOLAAA... HOPP! För ett tag i alla fall... :)♥

Postat av: Anonym

Hej hej.



Kikar in här och vill önska dig ett gott nytt år.

Samtidigt vill jag passa på att be dig om en liten tjänst, om det går bra. Min son är nämligen med och tävlar om titeln årets baby 2011 och tävlingen avslutas om mindre än 12 timmar. Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på honom. Det gör du enkelt genom att gå in på länken --> (http://careofgerd.com/aretsbaby2011/ajdin/) och "Gilla" Ajdins bild. Dig tar det en sekund och för oss betyder det en massa. Vill du ha något i gengäld, är det bara att du skriver till mig. Tack på förhand.

Kram

/Chicmommy



(sorry om du redan har röstat)

2010-12-30 @ 22:52:04
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter väll som världens underbaraste människa!;) ahhah

2010-12-30 @ 23:03:38
URL: http://sandraffransen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv ditävla om att bli årets nyårsblogg

Tävlingen hittar du här : http://birartibir.blogg.se/2010/december/tavla-om-att-bli-nyarsblogg-2011.html



lycka till

Kramn kommentar här, tack så mycket!

2010-12-31 @ 01:15:14
URL: http://birartibir.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0