Men jisses. Svar del 1

Herregud, har fått galet massa frågor! Och det är bara fråga på mer! I DETTA inlägg! :D
Men börjar lite smått så det inte blir så mycket sen.
- Vad har du för utegångstäcke?
SVAR: Just nu ett Horsewear Rhino täcke.. Dom är as bra :) asså på hästen..

- Vilken tränare tränar du mest för?
SVAR: Uhm.. tränar inte för någon regelbundet nu, men annars brukar jag träna för Uffe gaanska så ofta iaf! :)

- Vad har du för träns? (alla asså)
SVAR: Jag har dyon, M&N, knights och flera märkeslösa! =)

- Vad har du för sadlar? (om du har mer än en)
SVAR: Jag har "bara" en :) Prestige.

- Har du varit med i en stor cup någon gång?
SVAR: Cup? :D Typ baltic eller så? Jag har varit med i midssommarcupen, vet dock inte om den är så stor :) Sen kommer jag inte på om jag varit med i någon.

- Har du varit med i en "vanlig" "eller lite mindre" (vet inte hur man säger xp) cup?
SVAR: Ehm, jag förstår inte frågan sådär jätte mycket.. Men jag har varit med i midssommarecupen vad jag kommer på nu. Tror det är många som har den cupen i olika län, men det går på stil och sådär.. Är både dressyr och hoppning.

- Brukar du klippa Dumle?
SVAR: Wtf?! Dumle?! haha, sicket namn.. är det Noa eller? Ja på vintern klipper vi.

- Har du gått på ridskola innan du fick egen häst?
SVAR: Självklart?!

- Isf, vad för ridskola?
SVAR: Har gått på flera, Värmdö ridklubb, Ljusdals ridklubb, Guns småhästar.. säkert har jag glömt någon..

- Har du haft en B-ponny?
SVAR: Absolut! :D världens bästa också..♥

- Är dina föräldrar hästintresserade?
SVAR: Japp, båda två.

- har du syskon?
SVAR: Aa, två

- Isf, hur gamla är de?
SVAR: Den ena är 19 tror jag, och den andra är 1 år!

- Roligaste minnet?
SVAR: Finns massa

- Hemskaste minne?
SVAR: Finns en hel del tyvärr..

- Har du många hästgalna kompisar?
SVAR: Ja det har jag :)

- Har du många vanliga (såna som inte rider eller håller på med hästar) kompisar?
SVAR: Haha ja.

- Gillar du din klass?
SVAR: Självklart gör jag det :)

- Har du mycket reflexer när du rider ut? (om det är mörkt)
SVAR: Ja självklart har jag det. Jätte viktigt ju..

- Vad har du för reflexer? (på både dig & hästen)
SVAR: Jaa.. benskyddsreflexer, overall, lampa med blink, brösta, stripes på täcket också.

- Har du varit på ridläger?
SVAR: Japp :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0