MEN ÅRÅ

Vet ni vad? Jag missade bussen! SKIT KUL !!
Men jag har i alla fall matteboken hemma, vi har matte och svenska på morgonen. Så nu ska jag ta fram den och råplugga tills klockan är 11 då bussen till skolan går. Börjar egentligen 20 i 3 nu eftersom jag missar dem två börjar lektionerna, varav svenskan slutar 11. Ett altenativ är ju att gå till skolan, men de tar ganska länge och det är kallt ute, så jag väntar på bussen helt enkelt. Fan..
Men nu ska jag i alla fall plugga matte fram tills 11, sen sätter jag mig vid datorn direkt när jag kommer till skolan och uppdaterar, ska även skriva klart en sak från Omvårdnad :)
Denna buss ska jag ta i alla fall :) Kanske ska gå och lägga mig en stund osså? :D hihi! Nejdå, ska fixa mig och det tar sin tid efter jag pluggat Matte, gjorde föresten ett matteprov (MatteB) TYVÄRR så läste jag fel på sista frågan så tappade lite poäng där. Fick i alla fall ett VG med någon enstaka poäng från MVG..
2010-12-09 11:33 11:40 00:07 0
Regionalbuss 82
30.00 SEK


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0