Mat

Har precis ätit i skolan nu.. var typ lite rester sen igår på julbordet.. sen kycklig och ris.. Först hade vi gympa idag, snöfotboll! Fast vi gjorde lekar, ruggby och så också! HAHA snacka om att jag blev snöig för jag åkte i backen ett par hundra gånger och jag kasta mig över alla och haha fyfan de va kul!
Sen hade vi Omvårdnad, har vi nu också men just nu lunch. Då fick vi lussebullar, godis, godis, godis, julmust, peppisar osv! Haha, helt sjukt! Jag som hade väntat in att sno en lussebulle innan jag gick,  men då sa min mattelärare att vi fick ta! = vi länsade hela bordet!

Emma ska hämta mig när jag slutar, sen ska vi ut och rida! :) I snön, det är nollgradigt. As skönt!
Sen imorgon ska vi knäppa kort! :D MEN inte om de snöar..
Dom kommer säkert bli jätte fina! :) min vinröda klänning, min svarta hästa, osv osv!
Lägger upp bilder sen när vi knäppt så missa inte!

puss


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0