Mascara

Någon undrade vilken mascara jag har, och jag kan säga att jag använder en basmascara som är jätte dålig, typ klumpig fast endå inte.. den blir liksom väldigt svart och gör så jag får tjockare frasar. Sen har jag en vanlig från max factor, den använder jag för att räta ut från basmascaran så jag får den finare volym. Sen har jag en från loreal som gör att jag får längre fransar :)
Lite komplicerat kanske men det är så snyggt, kan visa steg för steg någon dag :) Hur jag sätter på det osv.
Men nu ska jag på lektion igen, taktil massage! Nice va?
Det var 30 - grader i morse!! Helt sjukt, men jag tyckte det var varmare än igår :) Jag släppte ut hästarna också i morse, nu är Noa inne men får gå ut igen sen typ 2 eller något :)

Men nu ska jag gå, hörs!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0