Maria Wern

Är paus nu i Maria Wern filmen på 4an. Dem är as bra dessa filmer! Jag har i alla fall kvällsfodrat för en stund senare och lämnat lilla g som vi varit barnvakt åt! ;) Är jätte trött, ska sova direkt efter filmen.
Sitter lite vid facebook och läser bloggar! om ni vill veta :) känns som att min blogg börjar bli tråkig nu faktiskt.. inte bra! Men imorgon har jag lång håla och sitter vid skolan så då blir det roligare och mer uppdatering! :) Kommer även göra lite goda tidsinställda inlägg! Imorgon ska jag upp vid kvart över 7 i alla fall och äta, sen till stallet och mocka m.m sen fixa mig och sen åka bussen till skolan! :( Hatar det verkligen, fyfan för buss... men nu börjar nog filmen så godnatt på er och ha de bra så hörs vi i morgon! :) puuuuss


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0