Lista

Sitter i bilen! Har verkligen så tråkigt.. bara sitta här, vill ut och busa i snön ;) Är as "varmt" ute!
När jag kommer till Stockholm ska jag och pappie shoppa lite tror jag, ska köpa en klänning till jul. Fast.. vi får se! :)
Gör en lista, bara för att ni kan få veta lite mer om Nos haha ;)
Men skriver nog när jag kommer hem till pappa :)
Imorgon är de JULAFTON!
Namn: Anoda
Född: 2002
Ras: Imp. Holland
Kön: Sto
Ägare: Jag! :')
Mankhöjd: 144.5 cm
Ursprung: Holland
Färg: Brun/Svart/Grå typ ;)
Tecken: Stjärn
Hoppresultat: Tävlad tom. Nat LA
Dessyrresultat: Icke startad 
Annan tävlingsgren: Nix
Högst hoppat hinder: 140cm
Mål i år: Ha kul :)
Hur länge har du ägt hästen: Snart 3 år! ♥
Hur är den i dressyren: Hon är väldigt känslig.
Hur är den i hoppning: Pigg, känslig.
Hur är den att rida ut på: Jätte snäll :) Pigg i grupp.
Hur är den på tävling: Underbar!
Vart köpte du den: Malmö
Vad kunde hästen då: Ingenting alls, stegra haha.
Skriv något om din häst: Jag älskar henne mest utav allt, hon är min bara min sessa som alltid kommer vara det enda för mig..


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0