Klätt julgran

Nu har jag klätt våran julgran, vet inte om man ska klä den nu men orka vänta tills dagen innan julafton, har inte tid att vänta så länge. Är dessutom inte hemma. Julgranen är dock inte klar ännu. Den ser hemsk ut. Riktigt hemsk. Vi ska köpa lite glitter imorgon, hoppas de kan piffa upp den. Just nu ser det ut som den har barrat av och jag kastat på lite kulor osv. Hoppas att den blir finare sen med glittret ;) Sen ska ljusen sättas igång också, men vi måste fixa en längre sladd till den! Julgranen ser.. uhm.. aa HEMSK ut. Inte fin någonstans, men den ska bli sen! Och då tar jag kort.. NÄR den är klar! :)
Idag när vi skulle äta så var det hästhoppning på 1an osså, så då kollade vi på det. Roffe grym kom 3a med Q! Han är sååå bra. Grym grym grym bäst bäst bäst. Snart tävlar vi mot varandra! ;) Med min U!♥
Imorgon ska Noa vila =) Men ska pyssla om henne och sådär ändå såklart! Min pussenussilussi!♥
---
Du är min drog..
Visst ni föresten att vissa granar är farligt för hästarna att äta? Kommer inte ihåg vilken gran det var, men man sak vara noga att man tar och ger rätt ifall man ska ge gran till sina hästar. Själv skippar jag det, det är ju så vasst för dem att äta. :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0