Julklänning

Jag måste köpa en julklänning som jag ska ha detta år. Nelly har som vanligt massa snygga klänningar. Jag tror jag ska köpa en svart, eller paljettig. Åh, jag dör.. finns sååå många fina!
Elise Ryan, 580 kr.
Elise Ryan - Chiffon Dress With Lace
Ser dock ut som ett nattlinne, men ändå snyggt på något sätt.. dock ingen julklänning tror jag, inte för min del iaf:)

Paprika, 300 kr.
Paprika - Red Corsage Dress
Kanske lite för klatshigt för julafton. Liksom lite för utstickande.. klänningen ska ju trottsallt matcha julafton.

Rare Fashion, 350 kr.
Rare Fashion - Mocha Lace Cut Out
Angeleye, 350 kr.
Angeleye - Full Lace Dress
Vila, 500 kr.
Vila - Mucha Dress
Jarlo, 700 kr.
Jarlo - Carrie
Day Birger et Mikkelsen, 2500 kr.
Day Birger et Mikkelsen - Day Velvet Dress
Honor Gold, 400 kr.
Honor Gold - Drape Sequin Dress
Eller så köper man typ en snygg topp och har en passande kjol?

Jeane Blush, 200 kr.
Jeane Blush - Candy Skirt
Vero Moda, 100 kr.
Vero Moda Basic - Maxi My Long Tank Top
Sen måste man smycka upp lite, blir så tråkigt annars!

Gestuz, 250 kr.
Gestuz - Ringo
armband.

Sophie by Sophie, 900 kr.
Sophie By Sophie - Large Braided LeatherSophie By Sophie - Large Braided Leather
Sen kan man ha massa halsband osv.. finns massa snygga men hittar inte den som jag älskar tyvärr..

Holy Moly, 900 kr.
Holy Moly - Stella
Nej nu ska jag ut till stallet, vet inte om jag ska rida.. tror hon får vila idag faktiskt. Men ska mocka m.m!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0