Imorgon!

Imorgon ska jag upp tidigt till stallet! :) Då ska jag mocka, fixa stallet m.m! Sen fixa årdning min ponnie! Ska fota! :D Men hoppas det är bra väder bara.. :)
Aa, ska verkligen göra stallet i toppskick! Älskar att hålla på och pyssla och sådär :)
Ska rida imorgon, men de blir när vi knäpper kort! Kommer knäppa i högsnön, det är väldigt jobbigt för hästarna såå.. :)
Ska linda henne, knoppa m.m! Fast tror hon får gå ut en stund innan när jag mockar m.m! :) Ska verkligen bli en riktig stalldag imorgon! Älskar att mocka, älskar att pyssla, aa jag älskar allt som har med stallet och hästarna att göra!
Noa ska egentligen ha vintervila nästa vecka och jag ska till pappa nästa vecka och stanna där ett tag, men det blev inte så, måste upp på annandagen och göra en sak.. :( En hemsk sak! Men kanske som kan bli ganska bra ändå.. Så därför "lull"rider jag henne lite nu.
Red i högsnön idag faktiskt, red typ bara 20 min, man ska ju inte rida längre i högsnö eftersom 30 min tar lika som en timmes ridpass. Det är ju så himla jobbigt för hästarna i högsnö!
Hade allmänt kul med Noa idag bara, med graman och det var tur för hon var stark! Hoppas det blir bättre tills imorgon när jag ska rida barbacka! ;)
Bild: Google

Jag älskar min Anoda ♥

Aa, ska snart sova så jag orkar att gå upp 8 imorgon! ;)
Puss.



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0