Helt slut

Är heeelt slut, har nog feber nu. Mår inge bra alls.. Tryckte mig i alla ut till stallet för att mocka lite, elementet i sadelkammaren är sönder och det är iskallt där inne, och någon har tagit kupévärmaren så det är ingen värme alls där nu. Blir bara kallare och kallare.. Så får snart ta in min sadeln osv. in i huset så att inte lädret går sönder!
Jätte jobbigt med vintern.. ingenting vill funka. Elementet i stallet gick sönder för ett tag sen. Alltid ska det vara något! :O Nosan var lös under natten i stallet för nån dag sedan och på något sätt lyckats pillra upp locken på foderhinkarna som jag anser vara omöjligt. Ätit både havre, HK och kraft vilket är en mardröm eftersom hon absolut inte få ett enda havrekorn (viktigt att hon inte får i sig något). Helt sjukt egentligen.. Är det någon som spökar?! Helt plöstligt från ingenstans kom ett namn upp på fönstret för ett tag sedan. Det stod ett namn och sedan ett hjärta inristat i frosten på fönstret. Vet inte riktigt om jag ska tro på det..men jag tycker i alla fall att det är liite läskigt när jag är där själv på kvällarna eller mornarna när det är mörkt. Me dont like!

Men i alla fall, jag har tagit lite bilder på Noa idag, ska bara ladda in dom i andra datorn så kommer dem upp sen senare idag! :)
Nej men nu ska jag göra lite nytta.


Mina tapeter och min lampa hos papie matchar va? huuuh?


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0