Helluhellu

Åh, vad tråkigt det är när man inte kan skriva något!
Är ju inte i stallet eftersom jag är hos pappa, så har ingenting i hästväg att skriva ju. :( Riktigt tråkigt är det... men imorgon hoppas jag att vi kan göra något. Men ska verkligen försöka hålla igång bloggen så den blir rolig!

Jag har noll att skriva om, har så sjukt tråkigt just nu så ni vet inte..

Inte vill jag ta en bloggpaus i typ en vecka heller.. Så bjussar på lite bilder nu.


Älskar denna bild, från Heby, Doris Day och jag, i en LB/LA?


I heby igen, LC.


Våran sista tävling.. ♥


Bolero.. ♥ fan vad jag saknar honom, min älskade ponny..


HAHA.. gammal bild!


Aw, Olliver.. gulleponnyn.. sakna!


Och min underbara bästaste bästa vän.. finner inga ord, för jag saknar dig så sjukt mycket.. Jag älskar dig!
Jag ångrar mig, skulle inte gjort det. Hatar mig själv.. kommer aldrig förlåta mig själv heller.. Aldrig. Jag visste att det var fel. Min älskade vän.. du anar inte, jag tänker på dig varje dag. Och varje gång faller det en tår, hur många som helst. Jag kommer aldrig glömma dig, förlåt. Jag älskar dig.. mest.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0