Handlat!

Aop, vi åkte till Strängnäs idag för att shoppa lite.
Men vi kom på att vi åker till Stockholm någon dag snart och shoppar istället!
Ska köpa en ny vinterjacka + kläder! :)
I alla fall, vi gick in på Jysk först, haha :) Vi köpte förvaringsboxar i mängder, typ korgar och i plast. Typ blåsbubblor och en boll (?) till Dalle, haha... Sen köpte vi massa mer saker i andra affärer, typ filmer och annat smått!
Sen när vi skulle gå ut från sista butiken så fylldes min mun med typ magvätska/saliv tror jag det var. Jag fick svälja hela tiden. Har inte spytt på länge, men alltid när jag gjort det så har det hänt samma sak. Skit äckligt och läskigt! Men i alla fall så fick jag kväljningar och blev helt yr typ. Så sprang ut på toan och var på väg att spy, men då spottade jag ut de där äckliga.. Helt sjukt! Var as hungrig också, så det kanske var därför..


Haha, söt Wilma!

Så åkte vi till McDonalds istället och åt. Åt min vanliga Happy Meal, haha :D Med cheeseburgare, milkshake jordgubb och McFlurry Toblerone! Åt faktiskt McFlurry Toblerone för första gången, inte den godaste jag ätit men.. Den godaste åt jag i Spanien :) McFlurry Kit Kat! DET KALLAS KÄÄRLEK! Helt underbar är den ;)

Sen åkte vi på stan i alla fall, shoppade lite mer sen hem! :)

aa, hörs!


Släpper aldrig taget om dig min stjärna.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0