Handlaaat

Har varit över hela strängnäs idag känns det som för att handla mat! haha, var i 4-5 marbutiker för att hitta reda på musslor och någon speciell lök, det roliga var att vi tog de sista musslorna, och den sista löken! ;) haha!
Helt slut överallt, och jag är trött.
Köpte även ett roligt playstation spel som jag ska sätta igång snart :D
Imorgon, tro det eller ej, men jag ska fira nya året med FARMOR. Vi ska äta hummer och allt sånt!
Vi ska även fira det nya året med ett jaccuzibad! Sen hoppa och rulla i snön ;) Underbart!

AA, men är det något speciellt ni vill läsa om får ni kommentera det. Annars blir det som jag skriver = tråkigt ;) Haha. Kom ihåg att bloggen är liiite död nu över nyår, update kommer ju såklart men vettefan om dem är världens roligaste, får ta och göra några helt enkelt! :)


Snart kommer jag hem iaf.. Saknar dig!
Btw, saknar min hårfärg också!
Mamma misslyckades med min förra färgning, mörkbrun. Nu är det ljusbrunt och sen lite mörktbrunt på topparna..
Aja, färgar om senare. I sommar ska jag bli åt de blonda hållet i alla fall. Får se hur det blir. Har alltid varit bruntott!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0