Halloj

Har slutat, slutade halv 2! :) Skulle egentligen slutat 4, men fick gå tidigare för våran lärare skulle någonstans! :) As skönt! För jag har ont i benen och jag vill rida! :) Har nooo idea vart jag ska rida idag! men det löser sig väl ändååå ;)
Inatt vaknade jag för övrigt 2-3 gånger! :( Ska prova att släcka en stjärna iaf.. och imorse gick jag upp vid 7, släptte ut, mockade m.m. Om ca 10 min ska jag gå ut till stallet, ska bara byta om och sådär.
AA, har egentligen inget direkt att skriva. Så får göra ett inlägg som har lite roligt i sig iaf! :D
EN BRA LÅT! :)
pusshejs, hörs sen efter jag ridit!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0