Hallåååå

Nu är det rätt så lugnt här, det är massa folk kvar dock. Vi har kul, har spelat spel och jag har fan ätit hela tiden.. haha! Kom också på just nu att jag måste köpa lösögonfransar. Får ta och göra det imorgon! :)
Har fått massa julklappar, dock inget i hästväg utav min släkt på pappas sida! :) Dock fick jag två saker av min bror som jag inte trodde.. brukar aldrig få "dyra" saker av honom ;) haha.. Fick ett trådlöst modem av honom, haha sånhär som man tankar kort och betalar per gång, sen puma set, typ tvål, parfym m.m! Fick även klackskor,  andra skor, kläder. Säkert mer men kommer inte ihåg.
Har kollat på toy story idag också! ;) haha, ska kolla klart imorgon.
Men nu ska jag dra och spela någon spel sak :) haha aa den som släpper sist på en stöt eller vad man säger :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0